It hurts so much


Ibland hatar jag att vara tjej, vem fan kom på att tjejer skulle ha mens? Att man skulle ha mensverk? Jag har så inihelvetes ont i magen, och i svanskotan. Jag kan inte ens sitta upp idag :( Höll typ på och dö när jag skulle köra hem från hjärtat, ville bara ligga kvar i sängen hos honom.. Har knaprat 2-3 alvedoner sen klockan åtta imorse och de hjälper inte.. Aah vad jag är irriterad och gnällig nu! :( Ska ut i köket och hämta något gott att äta, sen ska jag krypa ner under täcket igen och kolla på en film. Det får man göra när man mår dåligt.. faktiskt :(

Skulle precis skriva ett långt gnälligt inlägg om vädret också, för jag ör sur för att jag inte kan använda mina suuulbrillor idag, men nu kom solen fram :) Det gjorde mig liite gladare.. Men jag vet att om någon minut försvinner den igen, och sen kommer den fram, sen försvinner den.. Och så fortsätter de :) haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback