Karlshamn


Godmorgon sötnosar. Och nää, jag har inte sovit tills nu! Sov hos ♥ inatt , as usual :} Gick upp klockan nio, sedan låg vi bara och drog oss i sängen ganska länge.. Nu sitter jag hemma hos mig i köket, har precis ätit frukost, nutella macka ofc. Mums! :D 12.30 ska jag vara hemma hos min snäckis (amanda) , vi ska köra till karlsahamn.. Hon har fått massa utslag på kroppen som kliar hela tiden, så nu har hon äntligen fått en tid på karlshamns hudklinik! Så nu hoppas vi att dom tar reda på vad det ör för något! Jobbigt att inte veta juu.

Ikväll så kommer Julia (lillebror's tjej) hit och gör mig och molly sällskap i några timmar medans min mami och papi kör till malmö för att hämta lillebror och stoffe på tågstationen! Bruna och fina lär de vara också, fusk! :} Nu ska jag göra mig iordning, idag åker solglasögonen på. Wiiii! :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback