Keep on walking


Klockan är 10.22 och idag har jag hunnit med mycket känns det som :) Pussade ♥ hejdå imorse för att jag skulle hem och äta frukost tillsammans med mami och papi, och sedan fick jag skjutsa papi till jobbet i karlshamn och direkt hem igen. Det var rätt så skönt att köra bil i min egna lilla värld med mnin favorit musik dunkandes i bilen.. :) Nu har jag precis fixat mig, och nu bär det av in till sölvesborg tillsammans med min mami! Lite ärenden på stan är alltid kul! :) Ikväll ska jag och ♥ laga mat tillsammans, och vad tror ni att det blir..? Ni som har hängt med ettag vet absolut vilket maträtt jag snackar om ;) Såklaaart tacos! Kommer bli supermys.



Hur va fredagen? =D

2010-03-20 // 11:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback