Ohno, I look like a disaster


eeehee? Mixtra inte med massa hårfärger hemma mina vänner ;) Jag visste att det kunde gå snett, men ändå skulle jag ge mig på det.. Så typiskt mig! Men illa blev det faktiskt inte, ska färga om de imon eller något.. Och neej, jag skulle inte bli blond. Skulle lägga i den blekningen i hela håret för att mitt mörkbruna skulle släppa, men blekningen räckte inte.. Hade behövt en eller två förpackningar till ( tog bara en ) Och efter det la jag i en brun färg, dock några nyanser ljusare än vad jag redan hade.. Min bruna jag hade såg typ svart ut. Men eftersom blekningen inte räckte så blev det jättefläckigt och min utväxt blev superblond ;) Snygg färg på utväxten dock! Men nej, inte blond igen :) Så nu när jag la i den bruna färgen typ kastanj tror jag färgen hette =) Så blev min utväxt röd. Ajaj, låter inte så snyggt va? Haha och det är det inte heller! MEN funderar på att färga hela håret rött faktiskt, asnice :) nej fy vad mycket skrivande det blev om mitt lilla färgande hemma!

Nu ska jag och ♥ äta tacos, efterlängtat! En hel vecka sedan jag åt de ju ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback