rensat garderoben


rensade lite i garderoben, var massor med plagg som jag inte använde. Så nu fick jag liite mer plats för det jag använder oftare.. Hittade mina bikinis, fick ett sånt sommarsug också. Helt sjukt vad jag längtar till sommaren. Det blir ju inte bättre av att min lillebror & stoffe ringer mig varje dag..

"hej vad gör ni?"
"sitter vid datorn.. nidå?"
"okej, ligger i solstolen / sitter på balkongen. de är 35 grader här i skuggan...."

yey, funny ;)
Nåja, det jag ville med dehär inlägget var att visa mina små bikinis.
Har en helsvart trekants bikini liggandes någonstans. Hittade inte den.
Och skickade precis bud med lillebror, att de skulle köpa en ed hardy bikini till mig i egypten! :)

Den blommigarosa bikiniöverdelen har jag en till i storlek 34 som var förliten för mig,
någon som vill ha den så får du den!




jatack! :P haha.

2010-03-28 // 17:26:46

Skojar du? Haha, du är för söt Ida :]



Örtvägen 1

375 34 Mörrum

2010-03-28 // 18:04:56

Nämen, tack söta du :D Verkligen jättegulligt!

2010-03-29 // 00:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback