Sunny Wednesday


Godmorgon vänner! :) Sitter här i hjärtats säng och är helt yrvaken, skönt att få sova ut idag.. Har gått upp runt 07.30 - 08.00 i några dagar nu baara för att hjärtat skullat iväg. Men vad gör man inte för den man tycker om? :)

Nu ska jag köra bort till min mammas jobb, vi ska gå hem till min mormor och morfar klockan tolv när mamma har sin lunch.. Jag ska äta frukost, blir antagligen cornflakes med mjölk och socker! Mamma ska äta någon lunch, vet inte vad det blir idag! :)

Idag är jag glaaad, och vet ni varför? Joo, för det är sol ute! :D Och det tycker jag om, man blir så glad när man ser att våren är påväg.. :) Ska förhoppningsvis umgås med min barndomsvän JohannaS idag, greeat. Längesedan vi umgicks en hel dag ensamma och bara pratade om allt mellan himmel och jord.. ♥

Nu ska jag köra, blir dagens outfit, och bilder från en promenix med molly när jag kommer hem! =)




 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback