Girlsnight


Det blev en tjejkväll trots allt. Jag trodde bara att det skulle var jag och johanna. Men icke, plötsligt kom Jenny och Nellie PÅ CYCKEL! De cyklade från Djupekås till Mjällby. Jag körde bil... 150 meter? Bra Ida....... ;) Och sedan kom Carro också, även hon på cykel från Sölvesborg. Jissus :) Och snack blev det asusual! Idag blev samtalsämnet bröst, ingen verkar nöjd? Antingen ser dom ut som vindruvor eller som infekterade myggbett? HAHAH, ni får ta det som ni vill. jag looovade att inte nämna några namn ;)

Nu är jag hemma och ska soooova i .. 6 och enhalv timme, great (y) jag komer vara död imorn. Ska dricka en kopp kaffe till min frukost bara för att liksom =) Nånå, min kudde lockar nåt fruktansvärt. G'NIIIGHT!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback