Impulsfest!


Igår var det fest hemma hos Jenny, skulle egentligen vara nyktert för mig men icke ;) Jag hade kul, läängesedan jag "kunde dricka" och ha kul :D Har ju bara fått så ont i magen de senaste gångerna, men inte igår! :D Altona sög därimot. Iiiinte min musiksmak direkt. Men det var kul att träffa lite folk. Konstigt nog har jag jäääätte ont på mitt kindben (?!) Ramlade jag eller slog i ngt igår? :S Nånå.

Har varit och köpt morsdag present till Mami idag! En stor jättefin lykta som vi ska ha ute på altanen och en stoooor bukett med 5 röda rosor och massa grönt till :) Hon blev så glad min Mami, vi älskar dig! ♥

Nu ska jag göra mig iordning för att köra till Bäckaskogsslott tillsammans med snääckan :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback