Jobbelijobb


2-0 till Mjällby ikväll. Det var bra och kul för dom :) Sitter hemma och väntar på att min älskling ska komma hem. Så jag kan köra dit och mysa med honom innan läggdags. Ska upp klockan 07.00 imorgon, helt galet vad tidigt det är för mig :/ Men jag ska inte klaga faktiskt.. Ska ju som sagt "jobba" på en frisörsalong, som jag drömt om såå länge! Plus att hon inte har öppet alla dagar i veckan, så det kommer gå finfint. Mina sysslor skulle blandannat vara att ; svara i telefon och ta emot tidsbokningar, sopa bort hår ifrån golvet, koka kaffe, diska färgpenslar och annat som används, tvätta kunders hår, och även färga hår :) Jag tror att jag kommer trivas jättebra tillsammans med Tina som har salongen. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback