Lång dag!


Nu befinner jag mig äääntligen hemma hos älskpälsk efter en lång dag på salongen. Tvättat hår, blandat färg och tagit betalt heeela dagen idag. Nu har precis ätit, orkade inte göra något speciellt idag så jag värmde bara en billys i micron och massa gurkbitar till. Sånt går alltid ner! :) När jag gjort allt jag ska på datorn så ska jag och Alexander kolla på en film, och chips har vi här med. YUM! :} Jag ska verkligen njuuuta av denna kvällen, behöver inte tänka på när jag måste sova ikväll eftersom jag inte har några "måsten" imorgon. Eller aah, ska ner till strandvallen och skriva avtal och greja med min lön, så jag får den denna veckan. Skullat egentligen fått den idag , men allt har blivit så försenat. Men det gör inget.. =) Är ju som sagt ledig imorgon från praktiken, ganska skönt så man kan få energi till torsdag istället.

Nånå. Har inte så mycket att skriva om ikväll, så nu blir det lite bloggkoll och kanske lite nätshopping ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback