My first friend, and my last one


Du var min första bästa vän, du var den första som jag litade på, du var den första som litade på mig, och du var den första person jag älskade (utanför familjen.) Jag var tvungen att tillägga det ;) Johanna du är så jävla fucking awesome, och jag önskar att flera hade en vän som du! Men inte att de hade dig, för du är min:).. och erikas.. och jenny's..och.... Nää, jag har inte glömt bort er andra ;P Men gumsi, du är så bra! Och jag önskar jag umgåtts mer med dig under alla dessa åren, vi skulle ju alltid hålla ihop. Men någonstans påvägen gled vi isär mer och mer. ;( Men ni är vi så tighta igen, och denna gången ska ingen kille komma imellan oss. Jag älskar dig ♥ , du är så underbar. Och jag vet att du finns där för mig som jag finns där för dig, always and forever.





Aw gummsie! Jag fick sånna vackra små tårar i ögonen :( men på ett bra vis ju. Du är ju min första bästa vän och som jag sagt kommer jag alltid finnas för dig! Det är trist att vi under några år knappt sågs. Men jag visste att du alltid fanns där och du visste detsamma om mig. Du och Jag och stjärnorna, always and forever. Va det inte så vi brukade säga?! Det där med sjärnorna kanske ingen förstår men du och jag gör <3 Älskar dig min sockerboll ;)

2010-05-25 // 22:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback