Studentbal


Idag var det studentbal på bäckaskogs slott, blåsigt, regnigt, kallt och fullständigt jäävligt var det ;P haha, men det var kul att kolla på. Maja Lundin var vackrast i mina ögon ikväll! :) Efter det körde jag och amanda hem till henne och började att flytta alla möbler till hennes nya lägenhet, så nu befinner vi oss i hennes nya lägenhet och äter morötter, gurka och dipp! :) Idag spenderar vi även natten i hennes nya lya. Supermysigt är det här!! :) Ni ska få se bilder sen på både hennes och min blogg. Men nu måste jag sova, praktik imorgon. Och jag är dödstrött redan nu! G'NIIGHT!


» becka

Jag håller verkligen med! Maja var så sjukt fin idag!

2010-05-31 // 00:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback