New in -


"Köra till kristianstad och shoppa" var det såklart! :)

Vita shorts
Ljusrosa nagellack
En roosa tupperingskam
Två frisörsaxar
5 lipgloss
36 ögonskuggor

Wohoo. Blev lite inhandlat idag :) Dock inte så mycket kläder, men jag provade iallafall endel, men inget som fick följa med hem förutom shortsen vilkea jag trooooor att jag ska lämna tillbaka! Ska testa med lite kläder till oså. :) Men som sagt, det var inte bara "bra" slöseri med pengar. Idag fick jag min första Parkeringsböter! 500 spänn! Gaah, snacka om att bli förbannad. Jag stod där i.. fem minuter, MAX! Blää. Men jag hoppas Mami betalar ;) Och idag hörrni, blir det första gången jag klipper hår ;) Älskling har så långt hår så han har lovat att jag ska få "öva" på honom. Tack honey! :}



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback