Pearls in my hair


Körde till salongen runt tjugo i nio idag som vanligt :) Och när jag kom dit så var det lååååååst. Då visade det sig att hon inte öppnade förens klockan tio.. Så jag fick köra hem igen, fast körde inom mammas först och åt frukost, sen till älskling och mös lite till ;P Gick hur snabbt som helst idag också, skönt att dagarna går så fort =) Åt på Coffee House på lunchen med Julia idag, min lilla Julia :D

Tina testade en grej idag på mig i salongen, jag fick tre pääärlor ;) Kanske inte syns så värst bra på bild , men det var faktiskt ganska snyggt :D haha.

Nuu ska jag hoppa in i duschen ( hoppas pärlorna sitter kvar tills imon ) sen blir det sängen direkt. I'm tired as hell! I veckan eller nästa vecka ska jag köpa några effektslingor och sätta i luggen, kommer bli asnice ;) Och om några veckor blir det färgning/förändring av hela mitt hår, kommer bli ännumera awesome! :D

G'NIIIIGHT! ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback