Saknar det ibland






Förr var jag alltid och red med Amanda, på några hästar hon red innan. Macke & Tittzy. Nu har hon börjat rida en annan häst dock, Tina. Kul för henne ju, för med Tina kan hon tävla med osv :) Det kunde hon inte med dessa två hästisar.

Jag saknar det ibland, efter skolan brukade Amanda hämta mig så körde vi upp till stallet och red en runda. Det var så mysigt :) Jag vet att vi kan göra det nu också, när vi vill. När Amanda har tid, men oftast så finns det ju ingen tid. Men snart så, snart ska vi upp där igen! :}


Saknar också detta :) Vi får ta en sväng snart ju :D Ska vi säga någon dag nu ?

2010-05-04 // 16:27:16
» Ida

Svar: Vi kan ju se.. Det beror ju på vädret helt och hållet :)

2010-05-04 // 16:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback