Shake that


Gaaalet pepp på fest ikväll! Men mitt konto säger nejnejnej och min pojkvän säger "ta hand om mig jag är sjuk". Sån gnällspik! Det är inte så mycket med killar när de är sjuka, haha! ;) Nejmen, jag har faktiskt lovat mig själv att inte festa förens rock festivalen som kommer bli totally awesome! :D Helt galet vad jag längtar efter den veckan. Och helgen efter är det metaltown, och helgen efter det är det midsommar! Det händer mycket i juni! Så det gäller att ha pengar till hela juni ;) Och jag som verkligen kladdar upp alla mina pengar såfort jag får dom! Fick 3200 kronor av af i torsdags, hur mycket har jag kvar utav det nu? Jo 1000... Ajaj.

Eftersom jag är så festsugen så bjuder jag på en liten bildbomb.











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback