Tired as hell


Puuh, det är slitsamt att jobba varje dag! Jag förstår inte folk som har ett "jobbigt" jobb varje dag och inte är trött ;o Jag är ju på en frisörsalong, så jag står upp hela dagarna. &så tvättar jag på helgerna (torsdag&fredag) denna veckan. Och då är det lite slit med armarna.. Jag är helt slut! :P Men nu är det jobb idag med, först på salongen 09.00 - 12.00 och sen ska jag tvätta ikväll runt 18.00 - 21.30. Snacka om att jag kommer vara död ikväll ;) Men det blir ju en heldel pengar av det, så man ska väl inte klaga, right? :)

Iallfall. Så är det därför jag inte uppdaterat så mycket under några dagar.. Jag har varit helt slut när jag kommig hem så jag har bara slappat i soffan och kollat på tv oså. Dunderskönt! :}

Nu ska jag platta håret och få på mig lite smink osv. Sen kör jag in till salongen, idag ska jag även tvätta Amandas hår oså, om inte tina har en massa färgningar osv. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback