Villa Strå


Yeey! Min första dag på Villa Strå har varit braaaa :) Första dagen idag och Tina "min handledare" jobbade bara till ett så det blev en kort dag. Fick packa upp lite nya hårspray, lära mig hur man blandar färg, tvätta penslar&skålar osv. Såg även en supersöt rosa miniplattång och en svart/röd mini-vomumaster. Jag. Ska. Ha! ;D Har presenterat mig inför kunderna och pratat utbildningar med Tina. Jag är helt säker på att jag ska bli frisör. :} Tina tyckte att jag skulle ta dit några kompisar, min mamma osv för att tvätta deras hår, föna och styla som jag ville :) Så skulle hon visa lite så att jag fick in den tekningen. Awesome! Tänkte på Amanda direkt, så hon kommer bli min första "kund" ;D Mahaa!

Såååå, kan ni gissa vad jag har gjort idag sedan jag kom hem?
. . . Kollat på frisörsaxar osv. (sjukt dyrt ju!! ;o) Men värt det. Nu ska jag bara hitta en skola, åka på lite studiebesök osv sen hoppas jag att jag hittar en skola som kommer passa mig! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback