Love is in the air ;




Jag älskar dig, Alexander. Jag minns för många år sedan, för 10 år sedan när jag var på ett disco i hörviks bygdegård. Det var då jag såg dig för första gången, fast egentligen var det inte första gången. Men det var första gången jag la märke till dig, hur otroligt söt och go du var ;P Hur jag kunde tycka det förstår jag inte nu, för du stod utanför en toalett och skrek på en annan tjej att du "ville spänna henne hårt.." Och det var alltså detta jag föll för, en elva årig pojke som talade sådär till en tjej, ojojoj ;)

Jag tog reda på ditt telefonnummer, och jag skickade sms. Men fick jag något svar? - Nej. Så jag bestämde mig för att ringa upp istället, för att se om det verkligen var ditt nummer. Sagt och gjort, jag ringde och det var ditt nummer! Du verkade mest irriterad för du kände inte mig. Men jag envisades med att ställa en fråga innan vi la på . . Den frågan var ; "har du någon flickvän?" Svaret blev ; "nej" och sen ett *klick!* jaha, tänkte jag. Då har ju jag en chans. Åhhnej, tänker ni nu. Vad pinsam hon är. Och det var jag! Haha, men hallå, jag var faktiskt bara tolv år ;) I sexan. Något år senare, umgicks vi med ett helt gäng på hälleviksbadet. Ett utomhusbad här i sölvesborg. Men jag pratade aldrig med dig.. Det vågade jag inte ;P När halva sexan gått så skulle vi få reda på vilka vi skulle gå med i samma klass i sjuan. Och tror ni inte att vi kom i samma klass också?! Alexander gick på hörviksskola och jag i mjällby. I högstadiet så kommer alla från hörvik, hällevik, norje och nogersund till mjällbyskola. Vi kom i samma klass och där började småflirtarna ;)

Nu 10 år senare så är vi inne på vårt fjärde år ihop.
Och jag älskar honom mer och mer för varje dag som går!


» Frida

Du får inte glömma dem ifrån Noje med började i Mjällby;)

Jag gick med Alle 0-6 :)

2010-05-06 // 21:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback