Working


Blööh. Jag vill ha mina paket nu! Har beställt hem ett spetslinne, skitsnyggt! Hä ;} Och lite andra grejer som ska komma denna veckan, hoppades på idag ju. Men icke! Blev så besviken när jag kom hem till en tom brevlåda. Men det är väl bara att vara på sin vakt imorgon istället då.. :) Dock på kvällen för jag jobbar ju hela dagen. Appropå jobb. Nu ska jag köra in till salongen, fick en rejäl sovmorgon idag! Jobbar 15.00 - 20.00 / 20.30 idag ungefär. Ska bli skoj! Har dock fortfarande ont i kroppen.. Vet inte ifall jag skrivit det här i bloggen? Men jag har haft så otroligt ont i ryggen / axlarna denna helgen. Allt gör ont, hur jag än ligger, sitter eller står. :/ Aouch.


» Frida

Svar: Tack! :) Jag har bara borstat igenom det och lagt det i en sidbena för ovanlighetens skull. Annars ingenting! =) haha. Sover ju med det flätat, så därför är det lite vågigt.

2010-05-17 // 16:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback