You have no idea where i've been tonight


Yihaa, vilket äventyr! Sent igårkväll blev jag erbjuden att följa med på en konsert, jag visste inte var eller hur mycket det skulle kosta eller någonting. Och jag fick ta med min mina vänner också, så jag ringde Amanda, Stoffe, Lillebror och Julia! Jag minns faktiskt inte hur vi kom till flygplatsen men helt plötsligt satt vi på ett flygplan påväg till Kreta! :D Det var varmt, solen stekte och jag kände hur det brännde på mina axlar och på näsan.

På kvällen började festa med folken som vi drog dit med, det var en bar högt högt upp på ett berg ( som de svävande bergen i avatar ni vet? ) Och därifrån kunde man hoppa ner i vattnet, det var hur mycket folk som helst i vattnet, jag hoppade. Jag kom så långt ner i vattnet att jag inte visste om jag skulle klara att hålla andan tills jag kom upp till ytan igen, jag sköt iallafall ifrån med benen i botten och flög som ett spjut rakt upp mot berget igen. Och tillslut kom jag upp! När jag kom upp var jag askalas, satt och kräkte rakt ut på bordet, normalt va? Sedan vaknar jag upp på en strand helt plötsligt.. Där jag ligger helt naken och solar tillsammans med alla som vi kom dit med, alla ligger nakna! Och jag undrar varför alla ligger och sover/ solar på stranden? varför är vi inte på ett hotell som vanliga folk? Det visade sig att vi bara hade bokat flygstol ner och hade inte pengar att ta in på ett hotell, så det fick bli stranden helt enkelt!

Detta är bara en kort version av vad jag var med om inatt! Orkar inte skriva allt, men jag hade kul! =)
Och ja, detta är en dröm =)


hahahah de va den sjukaste drömmen :D

Jädra tur de va en dröm du ;) fast de hade då inte gjort mig nått om de vatt verklighet heller! xD

2010-05-05 // 13:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback