Min bästa vän




Konfirmationen - 2005-2005 ↓









♥ ♥ ♥

Johanna Bengtsson.

Jag vet inte när vi hittade varandra hon och jag.. Men antagligen i årskurs sju - åtta. Dvs när vi var 14 - 15 år. Och sedan dess har vi hållt ihop. Trots bråk och onödiga missförstånd har vi hittat tillbaka till varandra igen. Hon är envis. Som en åsna. Tro mig.. Men jag, jag är inte så mycket bättre själv på den fronten ;) Men vi har lärt oss att hantera varandra. Och det tycker jag är det viktigaste. Jag vet precis hur hon fungerar, och hon vet hur jag fungerar. Vi har riktigt roligt ihop. Jag älskar att vara med Johanna. Jag älskar att sova med henne.. :) Vi gör allt tillsammans. Och vi berättar allt för varandra.. Jag finna alltid där, och det vet hon om. Och tvärtom också såklart. Finns inte Johanna där, är allt kaos. Finns inte johanna där, håller jag allt inom mig. Det är henne jag pratar med, det är henne jag gråter med. Och det är henne jag skrattar med. Vi hör ihop. Som två pusselbitar som inte passar ihop med några andra bitar. Tillsammans är vi oslagbara ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback