I need you by my side

Huuu :( Precis lagt på telefonen med min andra hälft. Min pojkvän. Det är inte lätt att ha honom så långt ifrån mig. Efter att ha varit så nära varandra i så många år. Som de flesta förstått så pluggar han i Kalmar, och jag bor i Sölvesborg. Det är två timmars bilresa. Ungefär 20 mil ifrån mig. Men vi har fixat det i lite mer än tre månader. Då han kommit hem till mig varje helg ♥ (till sölvesborg) Men nu har han fått sin lägenhet.. Vilket resulterar i att han inte kommer att komma hem varje helg. Då det tar 4 timmar med tåg och kostar ca 600 kronor varje helg. Och nu har han en lägenhet att betala på.. Vi ska klara dett han och jag, men det är jobbigt. Så jobbigt. Jag tycker det är tufft nog att vara utan honom en vecka. Och från och med nästa vecka kommer det dröja en månad tills vi ses igen. Och så kommer det bli varje gång. En månad ifrån varandra. Sen ses vi i ungefär 4 dagar. Sen är vi ifrån varandra en månad igen :( Så länge har vi aldrig någonsin varit ifrån varandra.. Bara tanken får mig att må illa. Rinner flera tårar längst mina kinder när jag skriver detta nu.. Jag är en svag människa. Detta komma bli jobbigt..





du får ju åka upp till honom varannan helg så blir det bara två veckor emellan, och du man vänjer sig vid det rätt snabbt :) tro mig, jag hade med panik i början och så kommer ni ha suuupermysigt när ni väl ses :) fast egentligen borde dom svinen förstås inte flyttat alls!!!

2010-12-01 // 17:23:33
» Maria

Jag vet exakt vad du menar! Jag har själv distansförhållande och har haft det nu i lite mer än ett år. Vi har haft ett avstånd på ca 3 timmar med bil/tåg och det kostar en hel del att åka fram och tillbaka. Men i höstas flyttade jag upp i landet för att studera. Känner igen känslan och det med att man inte träffas så mycket, men jag lovar dig, ni kommer att uppskatta tiden tillsammans mycket mer och det gör förhållandet starkare!

2010-12-02 // 22:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback