101026

Min morgon idag var hemsk. Sedan klockan fyra imorse låg jag och frös ena sekunden och andra svettades jag, och jag hade sån magknip att jag allvarligttalat trodde att jag skulle dö ettag. Tårarna föll och när jag inte klarade av kylan längre kröp jag under johannas täcke. Varm och skönt. Och där börjades jag svettas igen. Så låg utan täcke. Sen frös jag igen osv.. Lyckades somna om igen efter några timmar och klockan nio ringde klockan. Och jag kunde inte röra mig. Jag hade så ont i magen. Varför vet jag inte? Men det gjorde riktigt ont iallafall. Men med några tabletter senare och en halv macka i magen kändes det lite bättre..

Nu är jag hemma igen från en tur i skogen med hästarna. Det var myyys. Blir en runda imorgon också. Och då ska även kameran med ut! :) Helt galet vad fint det är ute när alla löven är bruna ♥ Nu ska jag äta en pirog, och snart kommer caroline hit. Då blir det att mysa ner sig i soffan med en stor kopp varm choklad och en film ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback