Home sweet home

Jaha, då var det slut. Fällde minsann några tårar, fan vad sorgligt det var när de skulle splittras. Och vi ska inte få se det meraaa? Why, why, why? Nuu håller jag tummarna för en säsong två!

Ligger hemma i min egna säng nu, världens skönaste säng. Jag lovar. Saknat att sova hemma, och inatt har jag sällskap ;) Inte johanna, och inte alexander? Vem kan det vara? Jooo, det är Molly såklaaaaart! :) Imorgon ska jag sova lääänge, tills jag vaknar alltså :) Dock kommer det inte bli så länge som jag vill, eftersom Molly är här och när hon vaknar så väcker hon mig.. Lilla busan! ♥ Och på eftermiddagen blir det lite ärenden på stan, och umgås med Caroline! <3

Sååå. Godnatt på er! :)



NICE AND WONDERFUL SITE

2011-11-22 // 06:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback