If I had you


Igår kom min pojkvän hem, så kvällens spenderades hos honom. ♥ Kollade på en lustig film, Splice? Tror jag att den hette, men jag tyckte inte om den! :( Äcklig film. Inte rädd-äcklig, utan illamående-äcklig? Haha

Nu ska jag strax fixa iordning en bra frukost till mig själv, är riktigt hungrig. Och i eftermiddag ska jag och bästa johanna köra till håkanryd för ytterligare ett tur i skogen på hästryggen.. Ska se om jag och caroline lyckas övertala johanna att hon också ska rida idag! ;)

Och ikväll. Då blir det jobb! Efter klockan sex kommer jag befinna mig på strandvallen ettag .. Ska se till att försöka få det klart så snabbt som möjligt idag. Är sjukt festsugen med .. Gaah !


Jag och bästa johanna!



Interesting site. Worth the visit!

2011-09-09 // 08:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback