Just like my favourite melody

Gårdagen var helt okej. Förfest hos "ellmannarna" sedan vidare till Mingel, när vi kom dit var det drygt 6 personer på dansgolvet, jag trodde jag skulle dö. Jag ville bara hem. Men som sagt, klockan var inte så mycket och efter ettag så bara forsade det in folk. Och det gillades! Vi skakade rumpa och drack massa mango cider. How nice? :) Jag hade en rolig kväll iallafall. Och det hoppas jag ni andra också hade!

Nu ska jag byta om för att köra vidare och hämta upp Johannab, och sedan beger vi oss till Caroline för att rida. Eller ja, jag och Caroline iallafall ;) host. Eller kanske jag ska säga prosit? ♥

Som ni ser är det även en ny design. Den är tagen ifrån Tescho, hon har massor med gratis designer som man får ladda ner och ta del utav. Sedan får man ändra och mixtra med de oika designerna hur man vill. :) Så det är ett tips till er som har en design ni är trötta på och kanske inte kan fixa det själv? Så nu delar jag med mig utan den länken, varsågod. [ LÄNK ]



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback