Who are you?


Har äntligen hittat min drömdator  ♥ Liiite för dyr för mig dock! Och jag tror inte att mamma och pappa vill lägga dom pengarna på en dator till.. Men isåfall får jag betala iallafall hälften själv, och det kommer vara så värt det! :)

Körde älskling till tågstationen imorse, en puss hit och en puss dit, en kram. Och en till.. Bah, de är alltid lika jobbigt att köra där ifrån. Men om en vecka så ses vi igen, så hoppas denna veckan går snabbt. ♥

Nuuu har jag precis ätit frukost, klockan 14.00 slutar caroline jobbet. Så om det blir som planerat blir det en tur på hästryggen tillsammans med henne i eftermiddag. Om inte, så blir det en runda till kristianstad med bästis! ♥

Råkade beställa ett par råsnygga skor från nelly idag, frakt fritt hela veckan så var tvungen att passa på ju! ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback