Boy, you're an alien, your touch so far away


Tisdag kväll. Onsdag imorgon, den 15 september dessutom.. Imorgon är en hemsk dag för mig. Eller ja, morgon .. Jag ska till tandläkaren. Jag HATAR att gå till tandläkaren. Men jag är glad för att jag har Amanda med mig, som håller mig i handen ♥ Och efter det hemska besöket hos tandläkaren så ska jag ( om jag har fått pengaaaar . . .  ) ta mig en välförtjänt shoppingrunda i Kristianstad! Det jag är ute efter är - Ett par skor, en väska, en stickad kofta, smycken och smink! .. Men som vanligt när jag är ute efter något speciellt så får man med sig sånt som man inte skulle köpa med sig hem :) Några fler som känner igen sig där? Men vi får väl se, vi får väl seeee.


Nuuuuu sitter jag nyduschad i sängen. Sköönt var det kan jag meddela! Har precis kollat på Idol. Så sjukt bra och roligt att kolla på. Man får sig ett och annat skratt minsann ;) Måste kika runt i alla bloggar jag läser nu och kolla på facebook vad folket gör ikväll.. Beroende? .. Mm, tror det!

Kika in här om en stund så ska ni få se vad jag fick med mig hem från Kristianstad idag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback