Checklist!



Spetstop - check!
Öronhängen x 3 - check!
Spetströja - check!
Armband x 5 - check!
Klocka x 2 - check!
Skinnjacka - check!
Smyckeshållare - check!


Mmjaau, jag är galet nöjd med mina inköp. Imorgon blir jag ytterligare en jacka rikare och nösta månad blir det en vinterjacka! Minuset med detta är ju att mina pengar är slut......... Och nästa omgång pengar blir om exakt en månad, bra där Ida!

Nu ska jag alldeles strax äta, blir kycklingcurry och riiiis. Mums! Sen ska jag skjusta pappa till karlshamn. Och ikväll blir det mys med min älskling! ♥


Hej, du är hjärtligt välkommen till min blogg, där jag just nu har en tävling, priset är en gratis design, inte illa va :-) Jag svarar på läsares frågor kring bildredigering och bloggdesign. Välkommen till min blogg !!

2010-09-18 // 13:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback