Oh myyy


Jaha. Idag hände något sjukt. Och hela min värld gick under! MIN DATORSLADD BÖRJADE BRINNA!! Fyy vad jag blev rädd och ledsen :( Så åkte in till kristianstad med Amanda och Evelina. Först hittade jag några fynd som jag la undan tills imorgon då jag ska dit igen .. :) Och sedan blev det elgiganten, påtok för dyrt för en sladd dock ... Sedan Kjell och co , också för dyrt .. Sedan Clas olsson, PERFEKT! :D Så nu funkar min dator igen! Huuuuur glad är jag inte nu då på en skala? :))

Nu ska jag sitta här resten av kvällen ♥


gud va läskigt att det bara börjar brinna, :o

2010-09-14 // 19:53:08
» Cissi

Hoppas du har haft en fin dag! =)

2010-09-14 // 19:57:25
» lucke

Hejsan, vad har du gjort ikväll? :)

2010-09-14 // 19:57:37

bidra gärna med en rolig fråga i min blogg frågestund

kram

2010-09-14 // 20:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback