110407

Alltså åååh! Ni förstår nog inte hur roligt det är att vara i skolan. Hur roligt det är att lära sig allting, hur roligt det är att knäppa ihop en sax på ett hår så att det går av?!?! Det är fan något utan det roligaste jag någonsin har gjort! ( låter knas, i knooooow.. ) Men så är det. 

Ida började vi dagen med långhårsdesign. Gjorde lite uppsättningar med twistar i. (snurrsnurr) Och på eftermiddagen hade vi entreprenörskap.. Kundervice osv. Intressant! Och sedan fick vi schamponera varandra och styla varandra i salongen! Riktigt kul var det! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan äta lite grann, sedan ska jag läsa i både 'hår och kemi' boken och 'hår och färg' boken.. Därefter blir det läggdaaaags. Så detta var allt för mig ikväll. Godnatt ♥


» emma

Antar att du läser till frisör? Önskar jag också gjorde det!

2011-04-08 // 15:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback