110424

Woop! Fredagens bravader blev bättre än förväntat! :) 20 pers här i mitt lilla, lilla hus. Men vi lykades packa ihop oss, och det blev en riktigt bra förfest. Vi drog vidare till hanöhus där det var massamassa folk! Jag vet att jag dansade heeela kvällen så jag hade så frukstansvärt ont i fötterna, sen var kvällen helt plötsligt slut och det var dags att åka hem. Sjukt lyckad kväll. Inget kräk eller, så jäävla bra:D

Igår jobbade jag hela dagen. Mamms hjälpte mig så det gick snabbt. Kvällen spenderades hemma med familjen, grillat och bara mys. Mysmysmys :)

Idag då. Blir mjällbymatch på tv'n här hemma. Sedan ner till strandvallen och tvätta! Pengaaaaaar..! Och ikväll blir vi ett gäng som drar iväg och grillar och umgås. Hur jävla nice söndag då? LOVE IT ♥

förra årets grillkväll.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback