I just love this

28 april - en månad sedan vi började skolan. Och jag har lärt mig såå himla mycket! 5 frisyrer, alltså en hel frisyr i veckan. Toning, färgning, blekning, slingor, hud-sjukdommar, löss, färglära, kundservice, håruppsättningar m.m! 2 prov är gjorda, och ett grupparbete. Och mer och mer och mer och mer fylls på i mitt lilla huvud dag ut och dag in, men jag trivs så bra med denna utbildningen. Den är helt rätt för mig, jag trivs så jävla bra med klassen! Vi är en underbar klass :) Vi har så roligt tillsammans, på raster, lektioner osv. Puh, imorgon är det fredag (IGEN?!) dagarna går så fruktansvärt snabbt. Tiden går snabbt när man har roligt, eller hur?

Nu ska jag äta något smarrigt och göra mamma och lillebror sällskap i tvrummet, och därefter blir det dusch och sedan läggdags! Jag är väl så trött! :)

Hjärtat och jag på tåget! ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback