It's friday i'm in löööve!

Fredag. Denna veckan har gått grymt snabbt! Hoppas det kommer vara såhär alla veckor. Ihelgen så blir det mycket plugg vad jag har förstått. Färg och klipp-och design teori. På måndag ska vi börja klippa våra fina dockor. Jag längtar så m ycket så jag håller på att spricka ungefäääär. Kan ni tänka er? Jag längtar mer efter måndag än till helgen, say what? :D Men okej, det ska bli jääääävligt skönt att få sova ut imorgon utan en väckarklocka som ringer 05.00 ;) Jag tror att ni förstår mig!

Som ni också förstår så blir bloggen lidande för jag är ju i skolan heela dagarna. Och eftersom jag kommer hem så sent om kvällarna hinner jag inte mycket mer än att ata, kolla igenom det vi gjort i skolan, duscha, kolla runt lite på datorn, sen är det läggdags igen. Tror det är därför som dagarna går så fort. 

Idag slutar vi redan klockan 13.00, det ska bli skönt att komma hem lite tidigare idag. Så jag kan få min fritid tillbaks under dessa tre dagarna nu. Jag hoppas på fest imorgon. Jag villvillvill. Men min plånbok säger nejnejnej. 

Nu - Malmö och Leep.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback