Onsdaaaaag.

Hej mina fina! Blir inte så mycket uppdatering här eftersom jag är helt slut om kvällarna när jag kommer hem. ( vilket ni ser på bilden här under.. Så brukar det se ut på hemresorna! :P ) Hinner inte mycket mer än att skumma igenom anteckningarna, käka, duscha sedan är det läggdags igen. Det är slitsamt, men jag brinner för detta yrket så det ska nog gå bra! :) Idag hade vi vårt första prov i färglära. Kändes hyffsat bra, dock fick vi ytterligare några hundra sidor + våra anteckningar att plugga på tills nästa vecka och veckan därpå. Det är väldigt mycket på en gång eftersom det är en intensivutbildning! Sånt man får ta, och änsålänge så fungerar det. Det går in huvudet och det stannar där! Så det ska vara. 

Nu avslutar jag detta onsdagkväll med en pizza och sedan tar jag sovet! Godnatt finisar ♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback