Tired as hell.

Jag är helt slut. Orkar inte göra någonting efter skolan. Äter, lägger mig i sängen och sedan ligger jag där tills det är dags att sluta ögonen. Förutom ikväll, ikväll har jag suttit i köket och pluggat. Gjort stencilerna på hur vi har klippt i måndags och idag. Och sedan läst massa sidor i böckerna. Minns jag vad jag läst nyss? - Nej. Jag är sååå trött! Jag ska faktiskt bädda ner mig i sängen nu och bara låna mina ögon sluta sig. Och nej, jag ser inte fram emot att syiga upp 05.00 imorgonbitti. MEN jag ser definitivt fram emot att komma till skolan och alla fina människor där :) Imorgon börjar vi dagen med att styla varandra. DET GILLAS!

Det var allt för mig, godnatt finisar :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback