What a feeling ..

Det känns som en dröm, det känns liksom inte som att detta är på riktigt än. Ida Hult, det är ju jag? Ska jag bli frisör? Som jag har velat i hela mitt liv. En barndomsdröm som äntligen går i uppfyllelse. Ni förstår nog inte riktigt hur stort och hur mycket detta betyder för mig! :)

Det har liksom bara gått en vecka och jag har lärt mig så himla mycket redan! Det är så roligt, tiden går så otroligt fort. Det känns å bra att lärt känna Rebecca, och att ha henne där också. Hon är helt underbar! Man känner hur man lär känna de andra i klassen mer och mer. Man pratar mer och mer med varandra. Lärarna är bra, de förklarar så att man verkligen förstår. Allt är så bra, och jag hoppas att det fortsätter såhär!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback