New things ,

Har haft två mysiga dagar i falkenberg och halmstad med mamms och papps. 
Igår var vi och kollade på föreställningen ' pang på pensionatet ' haha den var grymt kul :D 
Annemo sa till Jojje "dag-otto" när ja gick fram och ville ha en autograf att jag var jätteduktig på att härma honom.. Och vad fick jag som svar? "Va ba! Då inge jag dig nä jag ä sjuk!! :)" haha :D Min favvis e han!
Efter föreställningen så ka jag mig i sängen på hotellrummet och låg där tills jag somnade.. :)

Frukostbuffen imorse den var.. maaaagisk så grymt god!
Efter vi fixat oss och packat ihop våra saker så begav vi oss till campingen där fam. Flinthage och Berg befann sig. Småprat och en promenad ner till stranden, och seeeeen fick jag äntligen min lillla vilja igenom.. SHOPPING! Fast vi körde till halmstad, hittade huuuuuuuuuuur mycket som helst! Men inget utan det jag hittade passade :( Så fick mitvilligt hänga tillbaks allting :( Men lite fick jag med mig hem iallafall! Helt förälskad i mitt nya halsband! Gaah, så snyggt!
Här är lite utav det jag köpte idag :) tack maaaamii och papi ♥
En tröja till kom inte med på bild, och ett skärp :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback