9. Tio saker som ni kanske inte visste om mig

1. Jag har riktigt grov fobi för spindlar. Jag är livrädd för dom. Stora som små, det spelar liksom ingen roll. Hela jag skakar, skriker. Antingen blir jag helt stel och kan inte röra mig, och bara skriker och gråter. Eller lyckas jag springa där ifrån, helt skakig. Usch, jag ryser och mår illa när jag skriver detta nu. Bläää.

2. Jag kan inte vara helt osminkad bland folk. Aldrig. Jag klarar inte av det, jag måste alltid ha något. Cover all mix, foundation, puder + ögonbryn är ett måste! Resten kan jag vara utan.. Iallafall någon gång ibland ;)

3. Jag är en riktigt slösmaja. Jag kan inte spara mina pengar, har jag pengar. Så handlar jag upp dom. Det är ingenting jag är stolt över precis. Så det är någonting jag måste vänja mig av vid. 

4. Jag har varit kär/ förälskad i samma person sedan den 23 mars 2001. Det är snart 10 år sedan... Året jag fyllde 11 år, jag föll direkt. Så kärlek vid första ögonkastet tror jag stenhårt på. Den 6 juli 2006 fick jag honom på riktigt. Och i sommar firar vi 5 år tillsammans. Det är stort för mig, han betyder allt och mycket mer än så. Alexander ♥


... Nu måste jag köra. Fortsätter ikväll när jag kommer hem :)


Nummer 2 är vi lika på :)

2011-02-10 // 19:10:05

just nu pågår en tävling i min blogg,var gärna med och tävla om det fina priset.

Puss kittiecat

2011-02-10 // 21:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback