Chilledidididill

Såå irriterad. Min mobil är en riktigt viktig del i mitt liv. Jag lever typ för min dator, internet och min mobil.. Hur sjukt det än låter så är det faktiskt så. Och efter stormen inatt så har min mobil slutat fungera.. Ingen sändning alls, ibland funkar den i 2 minuter eller något, och sen försvinner sändningen igen. Och jag skickar ungefär 1000 sms om dagen, jag skojar inte. SÅÅ JAG ÄR LIIITE ARG! Men jag har sån tur att internet fungerar iallafall. Hade jag varit utan båda delarna vet jag inte vad jag hade gjort . . 

--

Nu ska jag iallafall bege mig bort till JohannaS. Filmmys och gottekräng, jada. Hon åker ju på torsdag, huu ♥ Hon ska nämligen flytta till Spanien och vara 'au pair' fram till sommaren här sverige ungefär. Och när hon väl kommer hem har jag redan kommit igång med min skola och kommer inte alls ha så mycket tid för att träffa henne. Så jag umgås med henne så myyycket jag bara kan nu! Finafinafina johanna. Jag älskar dig, till stjärnorna och tillbaks ♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback