Let everybody know, that your with it and your ready to go

Tack för igår mina fina vänner ♥ Amandas lägenhet stod kvar idag. Dock en aaaaning stökigare än när jag och Camilla anlände igårkväll. Så jag och mamma tog tag i det såfort jag kom hem idag. Massa flaskor, burkar, papper och kort överallt + massa glas att diska. Men eftersom vi var två så gick det fort! Så nu är det fint hos henne igen. Tacktacktack snäckis för att jag fick vara hos dig trots att du inte var hemma :) 

Idag har jag varit seg. Legat i sängen hela dagen, med datorn och mobilen. Myst med molly. Ätit mat. Strax ska jag köra bort till affären för att köpa lite gotte tills ikväll då jag ska spendera kvällen med min älskling. Först i soffan med en stor godispåse och big brother på tv'n och sedan i sängen till en bra film. Imorgon tänkte jag ge mig på att ta ur min hårförlängning, slingorna har växt ut en bra bit och det bara kliar nu. Så får beställa nytt tejp också så att jag kan sätta i det igen.. Ni som haft extensions innan vet hur naken man känner sig utan!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback