Taggelitaggtagg

Sjuk? Jag har inte tid att bli sjuk? Inte nu, inte på helgen!

Okej, jag börjar få lite smått panik nu. För jag känner i kroppen att jag faktiskt håller på att bli sjuk. Och jag vill inte det. Så nu sitter jag och ber till gud att jag iallafall är frisk kvällen ut, för hallå liksom? DET ÄR JU FREDAG! Min fredag stavas F E S T , avskedsfest med ett liite längre ord. Och vi ska ha såå kul! Jag är så taggad inför ikväll så jag vet inte vad.. :D Wihuuuu!

Nuuuu blir det en lite tripp in till Sölvesborg, måste hitta något riktigt nice att ha på mig ikväll! :D Och så ska jag hämta lillebror Filiiip i skolan. Och sen måste jag hem och fixa mig. Men hur? Vad ska jag ha på mig? Hur ska jag ha håret? Vilka av alla skor? Waaaah. Ibland så hatar jag att vara tjej! Men bara ibland, för vi tjejer är ju rätt awesome ändå ;)

WOOPWOOOOP



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback