This is the life

Söndag. Och idag mår man väl som man förtjänar.. Jag har ont överallt. Hela kroppen ömmar men idag är det huvudet som är värst faktiskt. Brukar inte ha skallebank dagen efter, men idag så.. Jävlar vad ont jag har.

Förfest i bromölla med Amanda, Linnea och co.  Och senare begav vi oss till folketshus. Helt okej. Hade kul iallafall, för det känns ju idag. Spenderade natten hos mitt hjärta. Åkte hem runt nio imorse. Gick och la mig direkt och har nästan precis vaknat. Ett stort glad nyponsoppa här bredvid mig. Det går alltid ner, om man är sjuk eller bakis det spelar ingen roll. Hade velat sluta ögonen några timmar till, men då kommer jag inte kunna somna ikväll. Så likabra att låta bli.. :')

Kommer upp lite bilder från gårdagen här sen..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback