Yeahyeahyeeeah

Såhär kul har jag haft ikväll. Har legat på golvet på mitt rum, myst med Molly, smsat, pratat i telefon, chattat på datorn, kollar bloggar, bloggat, tagot bilder. Allt på golvet på min vita fina matta. Kul va? Blev rättså drygt att ligga där tillslut, så begav mig mot hörvik. Där jag befinner mig just nu. Men nu är det faktiskt dags att sova. Klockan sju imorgon bitti ska jag åka härifrån. Och då ska jag hem och lägga mig igen, för att sedan gå upp runt halv elva. Vad som händer och sker då vet jag inte ännu. Jag ska iallafall ringa finaste Jullan klockan tolv ♥


Oså vill jag bara skiriva ett litet tack till min mami som låter mig skicka sms från hennes mobil, då min inte fungerar... :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback