Blah Blah Blah ,

Mysmysmysmyssöndaaag.

Denna söndag har bara varit mys, jag älskar det :) Lillebror och Stoffe hämtade mig hos Alexander runt tolv idag, kom hem. "Åt frukost" ( drack endast nyponsoppa..) med hela familjen, + morbror och lillkusinen Didrik ♥ Kollade på en massa roliga videos på datorn osv. Sedan blev det chill i min säng med datorn på magen. La blandannat in alla bilder. Och efter ettag körde jag hem till alexander för att pussa honom hejdå, då han skulle åka tillbaka till Kalmar idag. Men icke :P Han åker imorgonbitti istället, men seg som jag är valde jag att sova hemma inatt för jag orkar inte gå upp imorgonbitti när han ska gå upp ;P Ointressant för er.... Körde hem, kollade på tv tillsammans med Stoffe och Mamma. Senare kom pappa och lillebror hem med mat till oss allihopa. Jag åt självklart fläskfilé med klyftpotatis från black and white, mums! :'D Och de andra åt kinamaaat / thaimat. Däääääärefter blev det chill framför datorn igen, sedan ringde Johanna och ville jag skulle ta över erika's soltid. Så det gjorde jag :) Och nu har jag precis duschat och lagt mig i sängen för ytterligare massa chill :) Faaan vad jag glider. Loving life ♥

Jajajaja, massa ointressant. Men har inget annat att skriva om så :) Nu blir det fiiiiilm. PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback