Danger on the dancefloor

När ni läser detta så ligger jag nerbäddad i min säng med mina duntäcken, med en godispåse och en ostbågepåse (jag hatar ostbågar) och kollar på en film. The switch tror jag den heter tillochmed. Imorgon har jag massa att göra.

• Äta en god frukost
• köra ner till strandvallen och lämna in mina arbetstider så jag kan få en försenad lön ;)
• Ringa ett onödigt, äckligt samtal.
• Ringa happyhair, ang mina 1000 spänn som jag fortfarande inte fått tillbaka.....
• Träffa Mill.. Även kallad milf för den som vill..
• Ooooch umgås med Caroline! ♥
• Soooolaa! 

Det var det jag kom på just nu .. Dyker säkert upp fler saker under morgondagen. Nånå.


Gammalbild.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback