Do you really know me?

Puh, precis hemkommen ifrån Johannas, kan ju tillägga att jag aldrig gått så fort i hela mitt liv. ( Jag kunde inte springa eftersom det är glaaashalt på österbovägen! ) Och nu när jag väl kom hem så kom jag och tänka på "the old days.." Jag och Johanna gick halva vägen tillsammans, hand i hand. Ställde oss med ryggarna emot varandra vid ängen, sa hejdå. Sedan sprang vi åt ett varsitt håll! Så sött ♥

Och anledningen till detta är för att jag var och är fortfarande jätte-mörkrädd! Har drömt så sjukt hemska drömmar att jag inte ens vill prata om vissa av dom :/ Vaknarupp och gråter, kan inte somna om. Tänder lampan, sätter igång musik... Och sen somnar jag om tillslut.. Usch :/

Nåånåååå. The tourist var bra iallafall, Johnny depp är snyggsnygg och kommer alltid att vara det. Det är en sak som är säker. Haha roligaste på bion, han som satt bredvid stoffe satt och sov ;) Lite snark då och då med. Haha!

Nuuu måste jag sova. Imorgon bär det av till Ikea med mami och papi. Som jag längtat :) Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback