Godnatt

Det blev ingen bio. Istället körde jag hem till Johanna (ja, jag körde...) Vi satt och pratade om allt möjligt, drack kaffe och pratade om gårdagen. Massa roliga saker ploppade upp i huvudet som hände. Ja, herregud. Hahah! :'D Sen spenderade vi resten av kvällen/ natten framför tv'n! Vi kollade vi på slutet utav en film , vi såg ungefär halva. Måste ladda hem den, för den verkade riktigt bra! Sedan kollade vi på en annan film, sjuk film. Haha , sedan kollade vi ett avsnitt utav CSI, sedan ett avsnitt utav Chuck, sedan kollade vi på filmen Besatt och sist och välbehövligt kollade vi på How I meet your mother. Tvnördar? Jadaa..

Just nu är jag livrädd, trots att vi faktiskt stängde av ljudet på tv'n när det var läskigt på filmen. Buuhu, jag vill inte sova ensam :(


Imorgon (nu) är det måndag. Ny vecka, nya möjligheter. Ska försöka vända tillbaka dygnet denna veckan hade jag tänkt , blir alldeles för sena nätter.. Det håller inte riktigt ;) Jag måste skärpa till mig så jag orkar med skolan i mars.. Så det räcker med att vara uppe på helgerna tycker jag ;)


Nuuuu ska jag slänga mig i sängen, bädda ner mig under täcket och drömma sött om min älskling som jag saknar så hemskt mycket! ♥ Behöver din närhet, dina pussar. Din lukt. Mm, jag älskar dig sååååå!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback