Split your lip

Så fruktansvärt seg, men ändå så sjuukt taggad inför fest ikväll ;) Jag vet inte riktigt hur det går ihop , men så känns det just nu iallafall. Går dagen kan beskrivas som kaos, men det löste sig tillslut som tur var. Och jag kom inte i säng förens strax efter 07.00 imorse, pga olika anledningar :) Ja, herregud. Det var en bra kväll iallafall. Nu är jag dock riktigt trött och seg eftersom jag bara fick sova 4,5 timme inatt. När jag i vanligafall brukar sova i ungefär 10- 12 timmar, såååå skönt.. Men nae, ointressant för er kanske.. Men nu, nu ska jag gå ut i köket och ta mig ett glas med nyponsoppa , mumsigt. Och samtidigt ska jag försöka få mina vänner att tagga till, det är ju faktiskt lördag? Då ska man vara taggad :D






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback